Aktuality z hokeje

21.01.2010 13:55

Jak jsem již na začátku soutěže psal, že bych ocenil, kdyby mi někdo vždy napsal o průběhu zápasu na mail kromhl@seznam.cz , tak samozřejmě nikdo neposlal doteď ani čárku. Dokáži popsat pouze zápas ze zápisu podle střel, přesilovek atd a taky zápasy, které hraje Hanák Team, protože za něj hraji. Nyní mě bohužel nechtěně zranil spoluhráč,takže hrát nemůžu a tak jsem poprosil spoluhráče, ať mi napíší postřeh ze zápasu CHO-HAN. Samozřejmě se toho chopili někteří, jenže protože to byla spíš sranda než popis zápasu, tak jsem to odmítl uveřejnit,ale na základě naléhání jsem to připojil k zápasu a doufám že dojde k oživení trošku už strohých aktualit. Když mě jakýkoliv hráč nebo fanda pošle svůj postřeh z některého zápasu a podepíše se, tak mu jeho postřeh ze zápasu dám pod aktualitu z daného zápasu, protože hrajeme hlavně pro pobavení.